Poziv za dostavu ponuda za uslugu sistematskog pregleda zaposlenika
Datum, 08.05.2024. godine
Naziv ugovornog tijela: Općinski sud u
Kiseljaku
Adresa ugovornog tijela: Žrtava domovinskog
rata 9., 71250 Kiseljak
ID broj: 4236298520000
Tel./faks: 030 879 331
Email: kristina.trogrlic@pravosudje.ba
Kontakt osoba: Kristina Trogrlić
Naziv ponuditelja: svim zainteresiranim
stranama
Adresa ponuditelja: /
PREDMET: Poziv na dostavu ponude
Ugovorno tijelo Općinski
sud u Kiseljaku pokrenuo je postupak javne nabave putem izravnog
sporazuma za nabavu usluge: sistematskog pregleda za 41 zaposlenika, procijenjene vrijednosti 3.000,00 KM bez
PDV-a, te
upućuje ovaj poziv za dostavu ponude sukladno članku 87. stav (3) Zakona o javnim
nabavama.
1. OPIS
PREDMETA NABAVE
-
Sistematski pregled za 41
zaposlenika koji podrazumijeva: liječnički pregled, mjerenje krvnog tlaka,
kompletnu krvnu sliku, urin, urea i kreatinin, kompletan lipidogram, EKG, po
potrebi RTG srca i pluća, pregled psihologa, pregled ginekologa za žene.
2. UVJETI
NABAVE
Način izvršenja: jednokratno
Trajanje ugovora: jednokratno
Rok izvršenja: do 30.09.2024.
Rok važenja ponude: ne kraće od 10 dana
Mjesto izvršenja: zdravstvena ustanova
Rok plaćanja: 30 dana po izdavanju računa.
Način plaćanja: žiralno.
3. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA:
Ugovor se dodjeljuje kvalificiranom ponuditelju
koji je ponudi najnižu cijenu.
4.
SASTAVNI
DIJELOVI PONUDE
Ponuda mora najmanje sadržavati:
- Obrazac za dostavljanje ponude iz priloga (ispunjen i potpisan od
strane ponuditelja);
- Obrazac za cijenu
ponude iz priloga (ispunjen i potpisan od strane ponuditelja);
- Ponuditelji trebaju
biti registrirani za predmetnu djelatnost;
- Potrebno je dostaviti
presliku aktualnog izvoda iz Sudskog registra/Rješenje o obavljanju
djelatnosti i Uvjerenje za ID broj;
- Ponudu ponuditelja s
memorandumom i pojedinačnim cijenama.
5.
ROK I
NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuđači ponudu mogu dostaviti
putem preporučene pošte ili na
protokol Ugovornog tijela. Ponuda se dostavlja u zatvorenoj kuverti na
adresu:
Općinski
sud u Kiseljaku
Žrtava
domovinskog rata 9.
71250
Kiseljak.
Na prednjoj strani kuverte je
potrebno naznačiti naziv predmeta nabave i naznaku „NE OTVARAJ“, a na zadnjoj
strani naziv ponuditelja.
Rok za dostavu ponude je od 09.05. do 15.05.2024.
godine do 15.00 sati.
OBRAZAC ZA DOSTAVU PONUDE
Ugovorno tijelo: Općinski
sud u Kiseljaku
Predmet nabave: usluga sistematskog pregleda za 41 zaposlenika
Naziv ponuditelja:
____________________________
Adresa ponuditelja:
______________________________________
ID broj:
_______________________________________________
Broj bankovnog računa:
_________________________ kod _____________ banke
KONTAKT OSOBA PONUDITELJA:
Ime i prezime |
|
Adresa |
|
Telefon |
|
E-mail |
|
Cijena naše ponude je sljedeća:
Cijena naše ponude (bez popusta i bez PDV-a):
Brojem:________________________________________________________ KM
Slovima________________________________________________________ KM
Popust:
Brojem:________________________________________________________ KM
Slovima________________________________________________________ KM
Cijena naše ponude, s popustom, bez PDV-a:
Brojem:________________________________________________________ KM
Slovima:________________________________________________________ KM
PDV na cijenu ponude (s uračunatim popustom):
Brojem:________________________________________________________ KM
Slovima:________________________________________________________ KM
Ukupna cijena (s uračunatim popustom i PDV-om):
Brojem:________________________________________________________ KM
Slovima:________________________________________________________ KM
Rok izvršenja:_______________
Mjesto izvršenja: _____________
Rok važenja ponude: ________ dana
Rok plaćanja:_______________
Način plaćanja:______________
Broj i datum: _______________ |
PONUDITELJ ____________________________ |
OBRAZAC ZA CIJENU PONUDE
_______________________________________ (naziv ponuditelja) ______________________________________ (adresa) _______________________________________ (JIB) |
|
Jed. mjere |
Količina |
Jedinična cijena bez PDV-a |
Ukupna cijena
bez PDV-a (kolona
3 x 4) |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
Ukupan iznos bez PDV-a: |
|
|||
Popust (________%): |
|
|||
Ukupna cijena sa
popustom bez PDV-a: |
|
|||
PDV 17% |
|
|||
Ukupna cijena sa PDV-om |
|
Napomene:
1. Cijene moraju biti
izražene u KM. Za svaku stavku u ponudi mora se navesti cijena.
2. Cijena ponude se iskazuje
bez PDV-a i sadrži sve naknade koje ugovorno tijelo treba platiti dobavljaču.
Ugovorno tijelo ne smije imati nikakve dodatne troškove osim onih koji su
navedeni u ovom obrascu.
3. U slučaju razlika između
jediničnih cijena i ukupnog iznosa, ispravka će se izvršiti u skladu sa
jediničnim cijenama.
4. Jedinična cijena stavke se
ne smatra računskom greškom, odnosno ne može se ispravljati.
5. Nije dopušteno mijenjati
format tablice, niti šta dodavati ili mijenjati pojedine stavke.
6. Ako ponuditelj nije u sistemu PDV-a ili je predmet
nabavke oslobođen PDV-a, na Obrascu za cijenu ponude, na mjestu predviđenom za
upis cijene ponude sa PDV-om, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjesto
predviđeno za upis cijene ponude bez PDV-a, a mjesto predviđeno za upis iznosa
PDV-a ostavlja se prazno ili se upisuje 0,00.
Broj i datum: _______________ |
PONUDITELJ ____________________________ |